
In de eerste kleuterklas werd de lente volop gevierd. De kleuters genoten van fleurige activiteiten rond Pasen en bloemen, en kregen bezoek van mama’s tijdens de mamaweken. Samen maakten ze er een warme, kleurrijke en gezellige periode van vol plezier en ontdekking. 🌸🐣💐