
De leerlingen van het derde en vierde leerjaar trokken op schoolreis naar de zoo in Eindhoven. Ze ontdekten er heel wat bijzondere dieren en leerden meer over hun leefomgeving. Het werd een boeiende en fijne uitstap vol verwondering, plezier en leerrijke momenten! 🐒🦁🦓