De leerlingen van het vijfde leerjaar namen deel aan de Robocup Challenge met de Lego Mindstorms. Ze programmeerden hun robotjes en lieten ze allerlei parcours afleggen. Tijdens de activiteit nodigden ze trots hun (groot)ouders uit om te komen kijken naar hun prestaties. Een boeiende en technische uitdaging vol trots, creativiteit en STEM-plezier! 🤖