
Tijdens de Dopjesloop “Kom van dat gat af” liepen onze leerkrachten en leerlingen rondjes door Merksplas. Samen legden we meer dan 2000 kilometer af en zamelden we dopjes in voor blindegeleidehonden. Sportief, gezellig en met een hart voor anderen! 🏃♂️🐾✨